#1 Skrevet September 3, 2009 Jeg har fått indikasjon på at bremsene er utslitte. For en god stund siden kjøpte jeg skiver og klosser på Autopower som jeg har liggende. klossene er av merke Ferodo DS2500. Så idag skulle jeg kjøpe ny bremseslitasje varsler, men de var kun integrert i klossen. Men de var ikke integrert i Ferodo klossene.... Har jeg fått feil klosser? Eller må jeg bare kutte ut hele slitasjevarsleren? Håper det er noen vet noe mer om dette..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2009 Det er støpt inn i orginal klossene iallefall. Så om ikke Ferodo har noe løst å få kjøpt har du nok fått feil. De kan enkelt kobles ut så om du ikke føler behovet for slitasjevarsel går jo det greit sånn sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2009 Får sjekke litt mer oppi om jeg har fått rett eller feil klosser.... Om det skulle være rett får jeg bare koble den bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...