#1 Skrevet September 3, 2009 Jeg fikk tak i noen dyser som er sprekk i nederste del av dysene på 2 av de. Det er den hardplasten som har som funksjon å holde O-ringen på plass, den som ligger rundt dysestråla. Er dette vits i å bruke eller vil ikke dysene lekke pga dette? Har desverre ikke bilde akkurat nå. Håper dere skjønner hva jeg mener. Det er bare plastikken og ikke selve dysedelen (tror jeg) som har sprekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2009 Er det den sorte plastforinga med innvendig 6-kant som sitter nedi selve manifolden du tenker på? De har ivertfall sprukket hos meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2009 Nei, dette er nederste del av 2 dyser. De 6kant foringene er hele og fine hos meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2009 Bare å kjøpe "pakningssett" på møller Trodde ikke det var mulig å skaffe disse plasthylsene, men da jeg bestilte o-ringer, bestilte tydeligvis han bak skranken alt som var mulig å bytte på dysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2009 Jaha, så man kan bytte disse nedre delene? Er vel ikke bare bare å få av de plasthettene tenker jeg=\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2009 Smal sak, gjorde det nettopp på min 10vt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2009 Jaha, så man kan bytte disse nedre delene? Er vel ikke bare bare å få av de plasthettene tenker jeg=\ Spiller da ingen rolle om disse blir ødelagt når du tar de av, så lenge du får de på dysene igjen hele... Har ikke prøvd å bytte de selv enda, men blir en dag snart nå... Sikkert kun en slags mothakeløsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...