#1 Skrevet September 3, 2009 (endret) Heisann! Noen som vil være med å kjøre samlet til Lillehammer på søndag ? Avreise fra statoil Mjøsstranda 12.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2009 hvor og når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2009 Statoil Mjøsstranda feks ? Treffet begynner kl 14, men bør vel dra så vi har litt tid til å vaske også. Er 12.30 passe kanskje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2009 det funker for min del ihvertfall. jeg er ikke veldig godt kjent her oppe så jeg henger meg på dere jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2009 1230 på statoil mjøsstranda er perfekt får min del:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2009 Supert ! Har editert første post nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2009 er med jeg å.. men hopper på i redal tenker je.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2009 er med jeg å.. men hopper på i redal tenker je.. Da skal jeg prøve å huske å sende deg en sms når vi drar fra Gjøvik jeg Og holde litt pen fart forbi krysset i Redalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2009 kanskje man skal kaste seg på her. Har litt lyst til å dra til Dokka å.¨ Har et dillema der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 3, 2009 kanskje man skal kaste seg på her.Har litt lyst til å dra til Dokka å.¨ Har et dillema der Dokka er vel på lørdag, Lillehammer på søndag, problem solved ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 3, 2009 Hvis jeg er i strøket henger jeg meg sikkert på jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 5, 2009 Kan vel henge meg på jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 5, 2009 Da ser det ut som vi blir en liten gjeng fra Gjøvik i morra da! Det er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 5, 2009 Får ikke vært med på kolonnen, men kommer oppover så jeg er der til ca 14:30 på lillehammer eller senere. Men blir med å kjører sammen ned igjen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 6, 2009 Blir ikke treff på meg likevel:( liggende med feber:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...