Anbefalte innlegg

Hei!

Min bror har snart bursdag, og etter som han er veldig interessert i bilpleie så har jeg lyst å få kjøpt noen gode produkter han kan kose seg med. :D

Finnest det noen "eksklusive" pakker hvor man får forskjellige produkter med? : rolleyes

Noen tips? :)

Så på dette da: http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=12825

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valget ble pakken som du foreslo, ble også ny bøtte med grit guard, såpe og wash mitt.

DSC_0870.JPG

Ble til jeg bestilte 2 sett...ett til lillebrors bursdagsgave, og ett til meg! :P

Så skal bli moro å teste ut når dette kommer i posten: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les på litt detailer forumer, er selv med i flere detailerforum, og jeg har kommet frem til Meguiars. Og bruker dette selv med enorme resultater.. er det store penger du skal bruke eller? ta kontakt om du er intressert i Meguiars produkter eller info om dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der har du en mann som har forstått;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, går fort mange timer til dagen på det forumet der.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes heller en god voks passer som gave. Swissvax sine vokser er veldig presentable, og derfor egner en voks fra de seg veldig godt! :)

Bare et tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har pakken kommet, og som sagt måtte bestille ett sett til meg også, ble rett og slett for fristende! : rolleyes

Så blir nok en polerings runde på meg og broderen snart, så nå håper jeg dette er kvalitet;)

Bøtta er ihvertfall genial!!

IMG_2045.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.