#1 Skrevet September 3, 2009 Er dette mulig? Har akkurat kjøpt en 2005 Passat 3BG uten cruise. Vurderer å kjøpe kittet og å gjøre det selv. Er det enkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2009 Hvis du har rattelektronikkenhet som støtter det, er det bare å sette i den nye spaken og kode om (med VCDS) Detaljer på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2009 What kinda details? 1,9 TDI 100hk Trendline eller noko sånt..... Kode om ja, da kan jeg liksågodt sette bilen hos møller da, til 3700,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2009 For 3700 kan du vel kjøpe VCDS selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2009 Til 3700,- kan du både kjøpe VCDS og ny hendel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2009 denne bilen har ikke ratt elektronikk,monter hendel og ledningsnett og kod motorstyreenheten.kodingen gjør møller verkstedet for en liten penge,bare lever med bruksanvisningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2009 ah, så først "3BG" nå du skal ha hendel, og ledningsnett ja. Skal kobles 4-5 ledninger, om jeg ikke husker feil? Og kodingen kan noen med VCDS eller Møller gjøre (skal aktivere cruisecontrol) Dette gjøres: Steuergerät Login/Codierung II STG 01 (Motorelektronik) auswählen STG Login/Codierung II -> Funktion 11 GRA-Aktivierungscode: 11463 GRA-Deaktivierungscode: 16167 Hvis det er samme hendel som til A6 4B (ganske sikker på det) har jeg ledningsnett og hendel som kan kjøpes for 700,- kr liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2009 Koster 1348,- nytt hos Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2009 ah, så først "3BG" nå du skal ha hendel, og ledningsnett ja. Skal kobles 4-5 ledninger, om jeg ikke husker feil? Og kodingen kan noen med VCDS eller Møller gjøre (skal aktivere cruisecontrol) Dette gjøres: Hvis det er samme hendel som til A6 4B (ganske sikker på det) har jeg ledningsnett og hendel som kan kjøpes for 700,- kr liggende du har vel ikke noe til en b7 også vel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2009 Kostet 2800kr ferdig montert på min 3BG. Hos merkeverksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...