Problemer med lampe under panser S4

Anbefalte innlegg

Lampe under panser virker ikke, dvs at den virker når jeg kobler til batteri til ledningene (som var kuttet), men ikke nå etter at jeg koblet sammen ledningene igjen. Kabel ser hel ut til den forsvinner ned under sikringsboks/releboks under panser. Er det noen som vet om det er noe spesielt som skal til for å få på dette lyset, om det er andre typiske feil el.l. Har ikke funnet informasjon på nett om dette.

J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lampe under panser virker ikke, dvs at den virker når jeg kobler til batteri til ledningene (som var kuttet), men ikke nå etter at jeg koblet sammen ledningene igjen. Kabel ser hel ut til den forsvinner ned under sikringsboks/releboks under panser. Er det noen som vet om det er noe spesielt som skal til for å få på dette lyset, om det er andre typiske feil el.l. Har ikke funnet informasjon på nett om dette.

J

Sleit litt med å få denne til å virke sjølv, men så skrudde eg på parklysa mine...: Voila! ;): ja :

Så prøv det du også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

J

Kan vel være bryteren som er gåen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johan, først må du sjekke som Sture skrev, at den kun lyser når parklys står på. Videre så sjekket jeg denne lampen på den 80'en som Keko hadde, der var det mye irr og korrosjon som gjorde at den ikke lyste. Demonter, rens for irr etc, og smør den med batteripolfett eller vanlig vaselin før du monterer den og koser deg i skinnet fra lyset.

Kommer du på lokallagstreffet Onsdag, så kan jeg hjelpe deg å kikke på den : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeppers, var parklyset som måtte på gitt. Deilig med ting som funker, selv om det ikke er verdens viktigste dings så er det jo greit å ha alt på stell.

J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeppers, var parklyset som måtte på gitt. Deilig med ting som funker, selv om det ikke er verdens viktigste dings så er det jo greit å ha alt på stell.

J

Supert å kunne hjelpe! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.