tilkoblingspunkter for rør til bensintrykk reg. for 20V turbo/S2

Anbefalte innlegg

Noen som har skrudd mye på 5 sylindra turbo maskiner som husker og kan forklare meg hvor de to rørtilkoblingen til bensin trykk regulatoren skal være tilkoblet?

har vel demotert fuelrailens for en 2,5 månedstid siden for bytte av dyser, stått og klødd meg i hodet i dag når jeg skulle montere dette sammen. Alt det andre jeg demotert sier selv hvor det skal (bare en mulighet) Men disse to rørkoblingene er jeg helt blank :confused:

Audidelesalg 051.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skrudd noen timer oppi der ja. Den slangestussen til høgre på bildet skal vel inn på innsuget og så er det en plast/nylonslange(grønn på min) som ligger langs torpedoveggen som går over i en gummislange som skal inn på den andre. Mener den går til hjernen: klø :

Eller er jeg på bærtur...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skrudd noen timer oppi der ja. Den slangestussen til høgre på bildet skal vel inn på innsuget og så er det en plast/nylonslange(grønn på min) som ligger langs torpedoveggen som går over i en gummislange som skal inn på den andre. Mener den går til hjernen: klø :

Eller er jeg på bærtur...

Aha! Det var der jeg har mixet om. Trodde også den rørbiten med slange på skulle inn på insuget.

Så takk for hjelp og og oppklaring : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.