#1 Skrevet September 4, 2009 (endret) Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, så hvilken av disse 2 felgene ville DU ha handlet inn? Blir den Audi/VW felgen litt jalla, eller er den knall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2009 ville godt for den øverste felgen tror den blir best på bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2009 Den øverste felgen er 8x18 ET35 Den andre er 8,5x18 ET35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2009 Ville også gått for den øverste felgen, tror den nederste blir litt rotete.. For meg ble den i alle fall det.. VAG kler stilrene felger og Nuvolari er ganske så flotte mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2009 Nuvolari sier du? Så det er ikke noen replicafelg altså? Synes den kunne minne litt om gamle RS4 look´en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2009 Noen som kan photoshoppe de 2 felgene for meg? Sånn ca i 18"? (de på bildet er 15") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2009 (endret) Ikke skyt meg... første gangen jeg tester noe sånt. Ble litt store kanskje, bremser ble det heller ikke på deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2009 Ser bra ut det! Klarer du den andre felgen også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2009 Tja, du har ikke et bilde hvor den står i litt mer nøytral vinkel da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2009 Klarte bare å finne det samme bildet, dessverre. Helt umulig å bruke det bildet altså? Ikke lyst til å prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 4, 2009 Det ble fiasko: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 4, 2009 Fiasko, tja. Men godt nok til at ser at æ burde velge felg nr1, sant?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 4, 2009 Felg nr. 1 passer bilen bedre etter min mening ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 4, 2009 Ville også gått for den øverste felgen, tror den nederste blir litt rotete.. For meg ble den i alle fall det.. VAG kler stilrene felger og Nuvolari er ganske så flotte mener jeg.. Helt enig med Kjell her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 4, 2009 Ville også gått for den øverste felgen, tror den nederste blir litt rotete.. For meg ble den i alle fall det.. VAG kler stilrene felger og Nuvolari er ganske så flotte mener jeg.. mam nuvo 7 har ikkje deksel som skjuler boltane og er 10 spokes. slik ser mam nuvo 7 ut. momo har vel ein felg som er lik men har 9 spokes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 4, 2009 #1... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 4, 2009 mam nuvo 7 har ikkje deksel som skjuler boltane og er 10 spokes.slik ser mam nuvo 7 ut. momo har vel ein felg som er lik men har 9 spokes. Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 4, 2009 Utseende nr 1! dersom du er ute etter brede hjul kan jo nr 2 være bedre da... Har de disse felgene på lager? rart om de ikke vil være med på å sette de på siden av felgene dine mot bilen så du kan få se hvordan det blir da. (Greit å ta bilde i såfall ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 4, 2009 Joda, de er på lager begge alternativene, men de er i andre enden av landet, derfor må det photoshoppes Noen som har bilde av de andre felgene på bil, kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 4, 2009 Hadde de på min gamle A6, synes felgene er penest uten sort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 4, 2009 Hadde de på min gamle A6, synes felgene er penest uten sort. Hvilken størrelse var det på de felgene? Som du ser i innlegg nr1 vurderer jeg de ikke i sort, men i polert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 4, 2009 Hvilken størrelse var det på de felgene? Som du ser i innlegg nr1 vurderer jeg de ikke i sort, men i polert Ok, så ikke det Jeg hadde 8x19, 245.35.19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 4, 2009 En annen ting bare.. Noen som vet hvor en kan kjøpe lengere hjulbolter? Eller får man ikke det? Bare lurer, i tillfelle man skal space ut felgene noen gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 5, 2009 Helt klart felg nr 1. ser mye mere clean ut og er ikke så "rotete" som nr.2`!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 5, 2009 Helt klart felg nr 1. ser mye mere clean ut og er ikke så "rotete" som nr.2`!! Jepp, fant ut at det ble det klart beste alternativet, så de ble bestilt i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...