#1 Skrevet September 4, 2009 jeg er må ha hjelp til å finne ut hva jeg trenger av deler for å koble til mitt funksjonsratt i min b7 på møller sier de alt ifra at det ikke går--- til at det ikke finnes noen 12 pin slepering som det blir henvist til i en tråd her. noen sier at det bare er en type slepering med 6 pin andre på møller sier at man må bytte en lednings spiral hele veien innover i rattstammen????? er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hva jeg trenger? har ratt og knapper og trenger resten,men hva.? vet at jeg må kode om i vag com, og det har jeg så det er greit. takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2009 Alle nye sleperinger du får hos Møller, er av den typen du trenger. Med nok kontakter. Kan hende du også må skifte rattstamme styreenhet. Er ikke alle "gamle" så virker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2009 du har vel ikke et delenr på den sleperingen?? -rattstamme styreenhet? hva er det og er det dyrt? åssen kan jeg skjekke om jeg har den gamle typen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...