#1 Skrevet September 4, 2009 Jeg var så forbanna snill her en dag at jeg var å henta en kompis som hadde kjørt tom for diesel på dovrefjell. for å gjøre en lang historie litt kortere, han hadde glemt å skru skikkelig til luftetoppa på kanna med diesel, noe som resulterte i at jeg fikk dynka det lokket som ligger over reservehjulet i A6'n.. Så fort jeg kom hjem så skrudde jeg ut lokket og sto og spylte det med hageslangen i ti min, og lot det stå ute å tørke over natta. Men det lukter fremdeles diesel av det!! Finnes det noe jeg kan bruke som for det første får dieselen til å forsvinne, og noe for å fjerne lukta som sitter igjen? Eller må jeg kjøpe nytt lokk? : bh :: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2009 kva med avfettningsmiddel og steame det?? vaske så over med vaskepulver/zalo. eg vaska ein buksa med diesel (ikkje diesel bukse:) ) med zalo for nokre år sida og det lukta bare litt diesel av den etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2009 Jeg har ikke steamer, men det må vel la seg låne et eller annet sted.. Er ikke avfetting litt vel drastisk da? Vil ikke det ødelegge trekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2009 har hørt at om man tenner på det så blir lukta borte;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2009 Hører snakk om at det er jævlig dyrt å forsikre hus og bil og generelt brennbare ting på Nesodden.. har det noen sammenheng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2009 hehe skjønner ikke hva du mener;) hehe men sånn serriøst:) om du ikke liker diesel lukten så veit jeg om en ting som hjelper.. hell bensin på.. det lukter mere:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2009 hehe, og rådene var mange, men ubrukelige.. belemret med idioter osv.. Har du noe bedre forslag da Stian? tenker da på.. noe som lar seg gjennomføre, og kanskje at jeg kan skru inn igjen det lokket igjen etterpå.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2009 valvoline produktet BIOMICRO funker for å ta bort diesel søl:) er en avfettings type:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2009 Ah, okai. Og du og ville gått for steam eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2009 med bio micro holder det med varmt vann somregel.. trenger ikke høytrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 4, 2009 Skal se hva de har på Shell her nede, tar med meg luka ned dit, de har steam også om nødvendig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...