#1 Skrevet September 4, 2009 Hei Driver å prøvekjører ny bil om dagen, og har i den forbindelse fått lånt meg en Audi A6 2007-mod i noen uker. Tenkte jeg skulle bytte parklys til LED for å teste det, men det var lettere sagt enn gjort. Har noen gjort det? På siden der luftfilterboksen sitter kom jeg ikke til i det hele tatt. Tok av lokket på luftfilterboksen, og da så jeg at jeg måtte ut med hele luftfilterboksen for å komme til...?? På førersiden fikk jeg av lokket til lykta, men hadde ikke sjangs til å få fatt i parklyspæra, noen tips? Fy faen så irriterende at de må gjøre det så vanskelig! Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2009 Må da være noen som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2009 Jeg klarte det ved å bruke en lang pinsett til å holde pæra med. Må være veldig nøye og presis for å lirke den på plass, for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2009 Hadde vært gøy å hørt hvordan Møller gjør det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2009 Jeg snakket med en på Møller her, og han sa de har en tynn tang-lignende verktøy til å bytte pærer, da fant jeg ut at jeg skulle prøve med en pinsett. Jaggu fikk jeg det til også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2009 Men du måtte vel ut med hele luftfilterboksen? Man får jo ikke av dekslet bak på lykta på passasjersiden uten å ta ut hele forbanna boksen.. Ser i allefall slik ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2009 Nei, luftfilterboksen sitter så og si helt inntil som du sier, men jeg fikk krangla til meg så jeg fikk tatt den av. Spørr noen som ikke har pølsefingre til å hjelpe deg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2009 Faen for et opplegg! Ja får prøve litt, men er redd jeg MÅ ut med luftfilterboksen for å få det til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2009 Hehe, Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2009 Takk takk, og takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...