Emblemløs grill til Golf 2 med god passform?

Anbefalte innlegg

kjøpte i sommer en emblemfri grill fra autospar siden den gammel hadde fått et hull, men til min store skuffelse var det utrolig dårlig passform på den nye grillen, ble store glepper flere steder og den sto omtrent i spenn når alle klipsa var på, kjent problem??

 

hvor får jeg kjøpt en grill med god passform? skulle gjerne ha hatt maken til den jeg har nå! Er snakk om to lykters.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bekrefte at Bonrath grillen sitter som et skudd, synes at den er finere og pga at den har færre, tykkere riller enn andre billigere(simplere) griller. Hadde en GTI jeg da, men regner med at den passer på din bil også. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte i sommer en emblemfri grill fra autospar siden den gammel hadde fått et hull, men til min store skuffelse var det utrolig dårlig passform på den nye grillen, ble store glepper flere steder og den sto omtrent i spenn når alle klipsa var på, kjent problem??

 

hvor får jeg kjøpt en grill med god passform? skulle gjerne ha hatt maken til den jeg har nå! Er snakk om to lykters.....

 

Har grill fra autospar jeg, sitter som ett skudd den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har grill fra autospar jeg, sitter som ett skudd den!

Har grill fra autospar jeg å,ikke no problem med passformen på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har grill fra autospar jeg å,ikke no problem med passformen på den!

 

hm, muli de har flere typer da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg hadde Golf 2 kjøpte jeg Bonrath sin, fra NBS, og min sto i såpass spenn at de plastikk festene (altså klippsene) røyk mange steder.... Måtte borre nye hull, og feste med strips... (JALLAMEKK) Men dette var det eneste som jeg følte det satt skikkelig med.

 

Kan kanskje ha noe med grill listen å gjøre? Om noen har dette, jeg skrudde etter det jeg kan huske denne fast på grillen, FØR jeg satte den på bilen..

 

Håper du blir litt klokere av dette? :)

 

Å lykke til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg hadde Golf 2 kjøpte jeg Bonrath sin, fra NBS, og min sto i såpass spenn at de plastikk festene (altså klippsene) røyk mange steder.... Måtte borre nye hull, og feste med strips... (JALLAMEKK) Men dette var det eneste som jeg følte det satt skikkelig med.

 

Kan kanskje ha noe med grill listen å gjøre? Om noen har dette, jeg skrudde etter det jeg kan huske denne fast på grillen, FØR jeg satte den på bilen..

 

Håper du blir litt klokere av dette? :)

 

Å lykke til. :)

 

hadde nok mye med at du skrudde den fast på grillen før du satte den på bilen..

 

 

har bare gode erfaringer med bonrath jeg og... bruker ikke noe annet jeg når jeg setter på sånn grill.. har hatt det både på 2`r golf, 3`r golf, passat`n til fruen nå.. er vedlig fornøyd...

men jeg har kjøpt alle i tyskland da.. og ikke betalt overpris her i norge :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde nok mye med at du skrudde den fast på grillen før du satte den på bilen..

 

men jeg har kjøpt alle i tyskland da.. og ikke betalt overpris her i norge :D

 

Tenkte meg nesten det, nå i ettertid når jeg tenkte over det ;) hehe, jaja, bedre seint enn aldri ;):)

 

Jeg bestilte det på NBS jeg, tenkte det ikke var fryktelig mye å spare på den prisen grillen kostet uansett mtp frakt og alt... Blir iallefall ikke millionær av det du eventuellt sparer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, muli de har flere typer da??

 

Eller at du har fått en med produksjonsfeil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller at du har fått en med produksjonsfeil....

 

kan godt være d ja! men synes ikke det virket sånn.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan godt være d ja! men synes ikke det virket sånn.....

 

Hvilket merke er det på grillen du har fått på autospar da?? Er det JOM??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir iallefall ikke millionær av det du eventuellt sparer :)

penger spart er penger tjent veit du;)

 

hadde også bonrath grill på min mk2 før jeg solgte den.. synes ikke pass formen på den nye er så veldig bra att det gjør noe, det er også bonrath

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.