#1 Skrevet September 4, 2009 Tenker at vi tar neste lokallagstreff den 27. september. Foreslår at vi tar dette treffet på Stjørdal, med oppmøte bak Domus. Er det stemning for dette i lokallaget? Kanskje vi kan lure med oss noen fra Sør-Trøndelag også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2009 Tenker at vi tar neste lokallagstreff den 27. september.Foreslår at vi tar dette treffet på Stjørdal, med oppmøte bak Domus. Er det stemning for dette i lokallaget? Kanskje vi kan lure med oss noen fra Sør-Trøndelag også. Høres fornuftig ut ja ottar Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2009 Er med hvis jeg er i nord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2009 Ser at Trondheim lokallag har treff hos ES-tuning samme dag som vi har lokallagstreff. Det starter kl 12:00 og varer sikkert godt utover dagen. Dette er noe ihvertfall jeg (og sikkert flere) har lyst til å være med på, så jeg lurer på om det er noen interesse for å enten flytte lokallagstreffet til Trondheim og ha det hos ES, eller å utsette lokallagstreffet noen timer. Hva tenker resten av medlemmene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2009 Avhenger stort av lørdagskvelden (natten?) om det blir deltakelse herifra. (sambon feirer 30 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2009 Søndag er det bursdagsfeiring for vår del.. Så vi kommer ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...