Anbefalte innlegg

Hei.

Hvor er det bra og spise her i byen? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Studentsamfunnet har vell noe av det beste innen burger iallefall, hvis du tenker på "mat etter en fuktig kveld"..:) Spist der før, nammis..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ut å spise bra mat, så anbefaler jeg Ai sunma. http://www.aisuma.no/

Skal du spise billig enkel mat så anbefaler jeg bare blåbær på solsiden.

Hvis du vil ha 3-5 retters middag så er chablis et veldig godt alternativ. http://www.chablis.as

For burger etter byen så er samfunet helt klart det beste alternativet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Er glad i biff. Er då big horn steak house eit beire alternativ?

MVH

Øyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Er glad i biff. Er då big horn steak house eit beire alternativ?

MVH

Øyvind

Big Horn er en sikker vinner alltid.. men man må nesten regne 3-400 pr. pers.. så det er ikke noe man gjør ofte .. (om man ikke har mye penger til overs da såklart:p)

Ellers så er jeg veldig fornøyd med Viva Italia (bak Ica Maxi Moholt). God mat, største porsjonene jeg noen gang har sett sikkert. Har alt mulig, typisk "tyrkersjappe".

Spiser oftest kebabtallerken, cheesburger og pizza der, nydelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Big Horn er en sikker vinner alltid.. men man må nesten regne 3-400 pr. pers.. så det er ikke noe man gjør ofte .. (om man ikke har mye penger til overs da såklart:p)

Ellers så er jeg veldig fornøyd med Viva Italia (bak Ica Maxi Moholt). God mat, største porsjonene jeg noen gang har sett sikkert. Har alt mulig, typisk "tyrkersjappe".

Spiser oftest kebabtallerken, cheesburger og pizza der, nydelig..

Litt spesiell anledning idag, so derfor kan eg no bruke litt peng på mat i kveld :)

Men ser der er to Big Horn ka som er best av ravnkloa og Logen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egon tyholt er jo også en sikker vinner om det er en litt spesiell anledning:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egon tyholt er jo også en sikker vinner om det er en litt spesiell anledning:)

Har tenkt på tårnet og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ikke anbefale tårnet da jeg har vært missfornøyd der de to siste gangene jeg har vært der. Da var det dårlig service, lang ventetid og for lite mat (ikke var den spesiellt varm heller)!

Så om du velger tårnet, ikke velg det pga service og maten iallefall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ikke anbefale tårnet da jeg har vært missfornøyd der de to siste gangene jeg har vært der. Da var det dårlig service, lang ventetid og for lite mat (ikke var den spesiellt varm heller)!

Spiste der i Februar, men då spiste vi bare pizza buffet. Så vente tida den veit ikkje eg noke om ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner meg enig i det meste her Jan.

Spesielt kjipt er det å betale seksti spenn for en halvliter cola når du må vente så jævli lenge på maten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sushi: Kyoto

Biff i midtbyen: Big Horn Logen - Styr unna Ravnkloa som har muligens midtnorges dårligste service. Hyggelig men evneveik betjening.

Biff litt utenfor: Tregården.

Fisk: Ai Suma.

Gourmet : Credo, Emilies eller 5 bord.

Grill: Graffi.

Tapas: Bakgården.

Fra østen: Bryggen Asian Cooking.

Frokost hverdager: Rica Nidelven (kåret til nordeuropas beste)

Frokost søndager: Sesam

Ang.Chablis de siste to årene, så har det tapt seg noe helt forferdelig, samt at de har trondheims sureste betjening.

De gjør riktignok jobben sånn delvis, men det må da gå an å koste på seg et smil, eller unngå å bil forbanna om ikke hel bordet skal ha samme rett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Har nettop vert og spist på Big Horn Ravnkloa, må sei at servicen var upåklagelig, var kjempe bra. Maten kom fort og var god på smak. Vi hadde ikkje bestilt bord på forhånd men dei klarte og finne eit bord til oss alikavell.

Var og spiste på Big Horn Logen forrige veke og må seie at maten der skuffa meg litt iforhold til andre Big Horn eg har spist på.

MVH

Øyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du befinner deg i sodd-fylket nr.1 så er det rart ingen har anbefalt deg det beste stedet som serverer trønder-sodd`n da...Hvor er dêt..? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du befinner deg i sodd-fylket nr.1 så er det rart ingen har anbefalt deg det beste stedet som serverer trønder-sodd`n da...Hvor er dêt..? :P

Da er det bare hjemmelaget sodd av mamma som duger ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Big Horn Ravnkloa idag.

Vi var fire stk, fikk beskjed om at det var ventetid på maten når vi kom. Vi bestilte løkringer til forrett, meksikansk biff til hoved rett og mango sorbee.

Betjeninga var hyggelig og maten kom raskt, dette sjøl om dei sa det var ventetid på maten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart ingen har nevnt Frati her da...

Synes absolutt de er å anbefale, pluss Grønn Pepper, er mine favoritter.

Så kan du "toppe" kvelden med en tur på Dreams:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart ingen har nevnt Frati her da...

Synes absolutt de er å anbefale, pluss Grønn Pepper, er mine favoritter.

Så kan du "toppe" kvelden med en tur på Dreams:p

er ikke grønn pepper den meksikanse i "kjelleren" i fjordgata ? dreams er kanskje ikke en plass du tar med dama på, men jeg blir med :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive under på at Bryggen Asian Cooking er nice!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke grønn pepper den meksikanse i "kjelleren" i fjordgata ? dreams er kanskje ikke en plass du tar med dama på, men jeg blir med :P

Er ikke i en kjeller nei, må faktisk opp tre-fire trappe trinn.

Ligger her...

Grønn Pepper.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonathan Mat & Vinkjeller anbefales, spesialiteten deres er kjellerbiffen, som du faktisk steker selv på en oppvarmet kleberstien som settes på bordet. Var populært å dra dit med foretningsfolk når jeg jobba i Trondheim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonathan Mat & Vinkjeller anbefales, spesialiteten deres er kjellerbiffen, som du faktisk steker selv på en oppvarmet kleberstien som settes på bordet. Var populært å dra dit med foretningsfolk når jeg jobba i Trondheim.

STØTTES!!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.