Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvilke parametere / signaler som går inn og ut av sjalteboksen?

 

Jeg vet den er både koblet til motorstyringen (K-jet) og fordeleren, men hva er det som blir påvirket og hva påvirker denne boksen?

 

Har verken tenning eller bensin til motoroen min nå (WR - urquattro) og lurer på om sjalteboksen gir signaler til bensinpumpen også?

 

Skal prøve en ny en i morgen og se om det løser problemet, men jeg tenkte det er litt intressant å vite litt mer, den er tross alt montert på samtlige motorer med K-jet styresystem (tilogmed i Golf!)

 

I urquattroen er sjalteboksen plassert ved torpedoveggen i motorrommet foran føreren like ved vindusviskermotoren...

 

Mvh Henrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet hvilke parametere / signaler som går inn og ut av sjalteboksen?

 

Jeg vet den er både koblet til motorstyringen (K-jet) og fordeleren, men hva er det som blir påvirket og hva påvirker denne boksen?

 

Har verken tenning eller bensin til motoroen min nå (WR - urquattro) og lurer på om sjalteboksen gir signaler til bensinpumpen også?

 

Skal prøve en ny en i morgen og se om det løser problemet, men jeg tenkte det er litt intressant å vite litt mer, den er tross alt montert på samtlige motorer med K-jet styresystem (tilogmed i Golf!)

 

I urquattroen er sjalteboksen plassert ved torpedoveggen i motorrommet foran føreren like ved vindusviskermotoren...

Mvh Henrik

 

 

Har ikke kjennskap til akkurat den motoren din, men jeg hadde startvansker på min 200 10V, ikke gnist og ikke signal til bensinpumpe, det viste seg å være hall giveren i fordeleren som hadde røket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Skal sjekke i morgen...

 

"Man trenger ikke å ha eid en Audi lenge før man får doktorgraden i mekking".

 

Mye tull med disse gamle bilene, men når det virker er det verdt hver eneste time med skruing...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.