#1 Skrevet September 5, 2009 Har lyspakke e.l vært tilgjengelig på Audi A6 C4,og eventuellt hva bestod denne av Kunne man få Innstegsbelysning, lys i fotbrønner (under dasjbord og under bakkant av framsete) eller var noe annet tilgjengelig. Har tanker om å fikse dette på min egen bil, og tenkte på koblings-skjema etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2009 Hehei, hold meg og informert om du finner noe da? Må utveksle erfaringer etterhvert, skal ha noe slikt jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2009 Hadde alt dette på min '89 200 turbo og '99 A6 C5, så da syns jeg da det skulle vært rart om det ikke fantes på C4 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2009 Hadde slik lyspakke oppunder dashen som lyste rødt ned på gulvet på en 100C4 tidligere taxi. Tror det var orginalt, da fargen og lysbildet lignet det som var på 89 mod 200 fra USA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2009 Hmm...interessant. Det burde vel gå an å finne no underlag på det da sikkert. Skal ihvertfall snekkre sammen et slikt system. Digger masse lys i "cockpit`n" på Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...