Anbefalte innlegg

Har lyspakke e.l vært tilgjengelig på Audi A6 C4,og eventuellt hva bestod denne av :confused: Kunne man få Innstegsbelysning, lys i fotbrønner (under dasjbord og under bakkant av framsete) eller var noe annet tilgjengelig. Har tanker om å fikse dette på min egen bil, og tenkte på koblings-skjema etc. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehei, hold meg og informert om du finner noe da? ;)

Må utveksle erfaringer etterhvert, skal ha noe slikt jeg og :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde alt dette på min '89 200 turbo og '99 A6 C5, så da syns jeg da det skulle vært rart om det ikke fantes på C4 også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde slik lyspakke oppunder dashen som lyste rødt ned på gulvet på en 100C4 tidligere taxi. Tror det var orginalt, da fargen og lysbildet lignet det som var på 89 mod 200 fra USA.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...interessant. :) Det burde vel gå an å finne no underlag på det da sikkert. Skal ihvertfall snekkre sammen et slikt system. Digger masse lys i "cockpit`n" på Audi. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.