#1 Skrevet September 5, 2009 Jeg har en kollega som har fått litt problemer med 100'en sin.. Vindusviskerene fungerer som normalt i intervalene, MEN..Når han slår de av går de ikke tilbake til utgangspunktet..De stopper der de er uansett hvor.. Når han kjører "enkel visk" funksjonen ved å bare dytte hendelen ned så må han holde den ned mens viskerene går en hel runde.. Er det et rele som har takket for seg her eller hva kan det være for noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2009 Det er nok mest sansynlig releet som er gåent. Hadde dette på min, bytta releet og problemet var borte. Men jeg kan ikke garantere noe, men verdt et forsøk. Stort sett samme rele på disse, så det skal være mulig å låne et og se om det hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2009 Det er nok mest sansynlig releet som er gåent. Hadde dette på min, bytta releet og problemet var borte.Men jeg kan ikke garantere noe, men verdt et forsøk. Stort sett samme rele på disse, så det skal være mulig å låne et og se om det hjelper. Da kan jeg jo prøve det som står i min 100..Der fungerer det som det skal i allefall.. Hvor står det plassert på disse bilene?Forran i sikringsboksen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2009 Jeg vet ikke hvor det står på 100, men på A6/allroad sitter det under dashbordet ved rattstammen. Der er det et dobbeltrele som er brunt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2009 På disse bilene er så er releet sort og har nr 219 på seg Det står plassert ved rattstammen som beskrevet, på releplass nr 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2009 Hey......Jeg har samme problem på min 100 også....At vindusviskerene går i "hytt å gevær"....Plutselig stopper den mitt på ruta, å av og til funker ikke intervall\nivå 1 på hendelen. Da går den over i den hastigheten som er på nivå 2 på hendelen, før den plutselig kan komme tilbake igjen. Jeg trodde det var vindusviskermotoren som var kaputt men, men som dere sier så er det gjerne bare rele`et på min også. Skal jammen prøve å skifte det . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...