#1 Skrevet September 5, 2009 som topic sier, kan jeg bruke drivaksling fra rs2 på s2 bak? mangler en aksling fra oppstart, og har en rs2 aksel på lur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2009 som topic sier, kan jeg bruke drivaksling fra rs2 på s2 bak? mangler en aksling fra oppstart, og har en rs2 aksel på lur. på s2 sedan og avant skal dei det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2009 ok, men passer ikke på coupe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2009 ok, men passer ikke på coupe? Det tror jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2009 Det tror jeg ikke ok, da får leitingen på ny aksling gå videre:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2009 i morgen får jeg vertfall svar på om rs2 aksling passer på s2. har målt litt i dag, og kan se ut som det går:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2009 da er det bekreftet. rs2 aksling passer ikke på s2 coupe:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2009 7a quattro er samme spline, test på nav i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...