Skifte dekk med slitt(e) bolt(er)?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle skifte dekk i dag fordi senterringen på det ene dekket hadde knekt og manglet en bit, så bilen rister når jeg kjører. Fikk skiftet på de 3 andre, men det dekket som hadde den skadde senter-ringen manglet jeg en bolt å ta av. Prøvde først forsikig osv. men til slutt gikk det skeis, og siste bolten ble rund.: mad :

Men lurer egentlig på hvordan man får av den siste bolten?

Må jeg på verksted så de får gjort det?

Og må jeg bestille/kjøpe fra Møller/Audi for å få kjøpt nye bolter evt.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med det er snakk om å skifte felger...?

Om det er låsebolten som er problemet og den er helt totalt ødelagt må du nok borre den ut, men er der fortsatt noe å ta tak i får en spesialpiper til denslags jobber. Würth f.eks har sett i flere dimensjoner;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar ;) Men jeg bor et stykke unna nærmeste Biltema, så da får jeg evt. høre på et verksted om de fikser det eller om jeg kan låne ett sånt sett.

Hvor får jeg tak i hjulbolter til Audi? Er de spesielle, eller kan man få tak i de på vanlige verskteder/bilforhandlere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe hokkus-pokkus med boltene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.