Bobler i lakken på Passat 3BG - Garanti?

Anbefalte innlegg

heisann.

Rett på innsiden på passasjerdøra foran.. så ser jeg at det har boblet ganske mye i lakken nedover døra. Noen som vet om dette går på noe garanti ?

Det er en 05 modell passat 3bg ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt usikker, men vil tro det går på garanti.

Bare å svinge innom en Møller forhandler å høre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde å reklamere på lakken på min passat for noen år siden.

Jeg ble blankt avvist, da det er 3 års garanti på lakken, fikk jeg opplyst.

Men det kommer nok mye an på hvilken person du møter hos møller. Noen er greie, noen er vri-om-peiser ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. men, siden det er bobler nedover hele på innsiden av døra.. så er det vel rust under ? Da bør det vel gå ann å reklamere ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk lakkert opp bakluken + innvendige kanaler pga bobler. Er vel 6 års lakkgaranti om jeg ikke tar feil: klø :? Bestill deg en rustsjekk time hos Møller så hører du hva de mener;) .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er 3 års lakk og 12 års rustgaranti, siden dette mest sannsynlig er rust vil jeg tro det går på garantien. Men de må uansett ta bildeer å sende til tyskland for å høre der... om de avviser deg ville jeg uansett ha krevd at de tok bilder og sendte:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er 3 års lakk og 12 års rustgaranti, siden dette mest sannsynlig er rust vil jeg tro det går på garantien. Men de må uansett ta bildeer å sende til tyskland for å høre der... om de avviser deg ville jeg uansett ha krevd at de tok bilder og sendte:)

Hei!Dette høres ut som sinkslipp.er 5år lakk og 12 år rust på audi.skulle vel tro det var samme på vw?nettopp ordnet på a4 til kjerringa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.