#1 Skrevet September 6, 2009 heisann. Rett på innsiden på passasjerdøra foran.. så ser jeg at det har boblet ganske mye i lakken nedover døra. Noen som vet om dette går på noe garanti ? Det er en 05 modell passat 3bg .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2009 Er litt usikker, men vil tro det går på garanti. Bare å svinge innom en Møller forhandler å høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2009 Jeg prøvde å reklamere på lakken på min passat for noen år siden. Jeg ble blankt avvist, da det er 3 års garanti på lakken, fikk jeg opplyst. Men det kommer nok mye an på hvilken person du møter hos møller. Noen er greie, noen er vri-om-peiser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2009 Ok.. men, siden det er bobler nedover hele på innsiden av døra.. så er det vel rust under ? Da bør det vel gå ann å reklamere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2009 Jeg fikk lakkert opp bakluken + innvendige kanaler pga bobler. Er vel 6 års lakkgaranti om jeg ikke tar feil: klø :? Bestill deg en rustsjekk time hos Møller så hører du hva de mener;) . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2009 det er 3 års lakk og 12 års rustgaranti, siden dette mest sannsynlig er rust vil jeg tro det går på garantien. Men de må uansett ta bildeer å sende til tyskland for å høre der... om de avviser deg ville jeg uansett ha krevd at de tok bilder og sendte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2009 (endret) det er 3 års lakk og 12 års rustgaranti, siden dette mest sannsynlig er rust vil jeg tro det går på garantien. Men de må uansett ta bildeer å sende til tyskland for å høre der... om de avviser deg ville jeg uansett ha krevd at de tok bilder og sendte:) Hei!Dette høres ut som sinkslipp.er 5år lakk og 12 år rust på audi.skulle vel tro det var samme på vw?nettopp ordnet på a4 til kjerringa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...