Anbefalte innlegg

Nå gikk det dessverre en liten stund mellom gangene jeg vaska audien og resultatet av det ble da at det la seg veldig masse bremsestøv i felgene. Så hadde vært knallbra hvis noen kunne gitt meg tips om noen vaskemidler eller felgrens som er veldig effektiv på og få vekk driten uten og skade lakken på felgene. Er orginale BBS CH.

 

Alle tips mottas med takk!

 

-Chris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lampeolje:)

 

Bare smøre det inn og la det stå litt da?Spyle rett av med høytrykkspyler eller bruke avfetting også?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare smøre det inn og la det stå litt da?Spyle rett av med høytrykkspyler eller bruke avfetting også?:)

 

Jeg har ikke prøvd, men lampeolje og oppvask-kost skal visst være skikkelig bra.. Kanskje bra å blande lampeolja med avfetting også? Oppvaskkost eller "felg-børste" er vertfall alfa omega:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syns denna fungerer bra ;) har blanda den ut med vann, med blandingsforhold 1/6 dvs. veldig drøy i bruk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syns denna fungerer bra ;) har blanda den ut med vann, med blandingsforhold 1/6 dvs. veldig drøy i bruk :)

 

 

Denne fungerer utmerket... evt. clay på det som ikke forsvinner med bilberry.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte til greenstuff klosser ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vill fortsatt være bremsestøv selv om man har greenstuff, tro meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte til greenstuff klosser ? :)

 

Er nettopp satt på W8 bremser til noen tusenlapper så tror jeg sliter ut de klossene som er på:P Pluss at redstuff eller yellowstuff er vel bedre enn greenstuff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk den som er foreslått lengre opp i tråden og legg på litt beskyttelse på felgen din, enten en sealer eller felgvoks, da slipper støvet mye lettere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.