#1 Skrevet September 6, 2009 Kompis har kanskje en Vr6 delebil på handa.. Og kunne tenkte meg og fått oppgradert bremsene litt på min G3 Variant. Er det bare å flytte over spindler, osv osv? Eller vil det ikke passe på min? Har jo trommler bak og det er noe MØKK Hva gjør man med bærearmene, fjærneinet osv? Passer VR6 på det jeg har nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2009 Hiv opp delefilmene i ETKA og sammenlign 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2009 har ikke ETKA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2009 http://www.vagcat.com funker det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2009 fant ikke ut av så mye på vagcat.. Men må vel være noen som har flyttet over nav/bremser fra Vr6 til standard golf her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2009 Gjorde dette på en vanlig golf, ikke stv, det gikk helt fint. Eneste er at du vil sikkert få litt feil sporvidde da stv CL/GL ikke har samme bakstilling som VR6, men det skal ikke by på noe problemer vil jeg tro. Hovesylinderen er vell større på VR6'n også, men jeg brukte fint den som stod orginalt i min CL i sin tid uten komplikasjoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2009 ok, takker men vil det si breiere eller smalere bakstililling? men forran beholder du bærearmene? eller må man ha fra vr6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2009 ok, takker men vil det si breiere eller smalere bakstililling? men forran beholder du bærearmene? eller må man ha fra vr6? Er usikker på stv da jeg ikke har prøvd dette selv, men på vanlig CL i fra 93 så er selve bakstillingen breiere, enn på VR6/GTi 16v. Fremme må du har bærearmene også, andre bærekuler som ikke passer i de bærearmene du har i dag. Du kan få de til å passe med litt dremmel, men du får en caster som er helt feil og hjulet kommer alt for langt bak i hjulbuen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2009 ok, det holder ikke bare med å bytte bærekuler til noen som er til vr6? Må man bytte fjærbeina også da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2009 ok, det holder ikke bare med å bytte bærekuler til noen som er til vr6? Må man bytte fjærbeina også da? Bærearm, spindler med nav, bærekule og det hele. Demperene er like nede på innfestningen, er kun fjæren og fjærskålen som er forskjellig. Bærekulene er ikke like på vr6 og cl\gl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 9, 2009 I see.. Da får jeg håpe at det blir delebil på kompisen slik at jeg kan kjøpe understellet Hadde vært deilig med store bremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...