#1 Skrevet September 7, 2009 er disse like, slik at jeg kan bruke komplett aksling fra coupe quattro på s2 diff? takker for raske svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2009 Annen dim på skåla som sitter på diff. Større på S2... Kan byttes over fra 20V til S2 og motsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2009 Annen dim på skåla som sitter på diff. Større på S2... Kan byttes over fra 20V til S2 og motsatt. ok. takker for svar! har vel tilfeldigvis ikke en drivaksling fra s2 bak liggende vel:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2009 har et sett... men vet ikke om jeg skal ha de selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2009 har et sett... men vet ikke om jeg skal ha de selv bare til å selge;) trenger bare en aksling nå for å få bilen på veien igjen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...