#1 Skrevet September 7, 2009 Siden det begynner å bli en god del Passat 3bg i klubben hadde det vært artig å samles en dag nå før vinteren og tatt litt bilder, snakket litt og fått litt innspirasjon:) Noen som syns dette kunne være av interesse? eventuelt noen som har forslag til hvor? Mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2009 jeg vil gjerne være med:) hadde vært greit om det hadde vært om 1 mnd. eller no. kommer endel updates neste mnd på meg:) ellers blir jeg uansett med for å få litt inspirasjon:) bra tiltak!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2009 Jeg er med på dette Morten:) Kan jo bli en solid gjeng for er en del 3bg prosjekt på gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2009 Ja hadde vært artig det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2009 Høres jo supert ut da:) noen som har forslag til hvor og når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2009 Er med på den jeg, så sant det ikke krasjer med noe annet. Når og hvor er viktig, og det må selvfølgelig planlegges såpass at vi har en sikker plass vi kan stå i fred uten fare for å bli bortvist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2009 enig der:) håper noen blir med å får istand noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2009 Jeg er med hvis det passer i kalenderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2009 flott ide som jeg har snakket litt med på Lars-kristian og Hans Petter om alt. men, er det ikke kanskje bedre å ta det på vårparten til neste år da det er mange av bilene som ikke er ferdig (deriblant min egen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2009 i forhold til sted så tror jeg at rundt gardemoen hadde vært best iforhold til hvor folk bor. da er det ca like langt fra gjøvik trakene som fra ski. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2009 er gjærne med, men på vårparten til neste år, Bilen er så høy at man får høyde skrekk når man kjører den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 7, 2009 Jeg blir med når jeg får satt på senken igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 7, 2009 Kunne jo samles en gjeng ved gardermoen nå i nærmeste framtid? og en ny photosession etter vinteren igjen:) vis noen er intereserte i det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 7, 2009 hadde vært morsomt vi kan møtes på halveien??? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 7, 2009 Jeg er også med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 7, 2009 hadde vært morsomt vi kan møtes på halveien??? hehe hehe stakkars joakim hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 7, 2009 oi er fra kirkenes du ja:) det blir et stykke ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 7, 2009 Gardermoen = 2 timer hver vei for min del. Kunne vært verre ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 7, 2009 ca 1time og et kvarter får meg:) så jeg er glatt med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 7, 2009 Trenger noen frivillige "fotokonger" også da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 7, 2009 Ja da har jeg et forslag om førstkommende helg, siden ingen andre forslag har meldt seg,. Hvem av oss er det som er ledig på lørdag kl 13:00? Jeg er hvertfall det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 7, 2009 tror jeg skal være ledig da iallefall:) vis lungebetennelsen har gitt seg litt:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 7, 2009 tror jeg skal være ledig da iallefall:) vis lungebetennelsen har gitt seg litt:( Flott Morten:) (God bedring forresten) Da kan jeg og Morten på lørdag i tidsrommet rundt kl 13:00. Noen flere som kan få det til å passe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 7, 2009 hehe.. blir ett stykke for meg ja hehe tenkte på å komme på treff neste sommer, eller til gatebil så vi kunne jo kombinert ett lite møte da for vi som har passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 7, 2009 Dere kan jo høre med Joachim Næss da, han bor vel utover mot Gardermoen der? Han er jo råååå på bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...