#26 Skrevet September 7, 2009 jeg kan også på lørdag. men, har ikke fått kjøpt meg stativ til kamera enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 8, 2009 Det er bra, se hvor mange som kan på lørdag da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 8, 2009 jeg kan også på lørdag. men, har ikke fått kjøpt meg stativ til kamera enda. Hvis jeg kommer, har jeg stativ og et helt greit kamera. Hadde vært en fordel med noen som har litt snøring på å knipse da ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 8, 2009 Jo flere jo bedre:) noen fra gardermoen distriktet som veit om en egnet plass'? så vi kunne satt tid og sted nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 8, 2009 Jeg kan ikke til lørdag da bilen er til lakkering igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 8, 2009 Ser faktisk mørkt ut for meg likevel ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 8, 2009 jeg kan heller ikke... men er egentlig ikke så farlig nå, kommer heller sterkere tilbake til våren:) men hadde vært gøy å sett på, og fått litt inspirasjon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 8, 2009 vis så mange ikke kan så kan vi jo utsette det litt da? noe dato som passer bedre får fler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 8, 2009 Veldig vanskelig å få ting til å passe for alle.. Men jeg kan få ordnet meg tid til dette hver helg hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 8, 2009 jeg også stort sett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 10, 2009 (endret) det er jo bare å bestemme en dato, så får de som kan komme, komme og de som ikke kan får være med til våren igjen:) ikke værre enn det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 10, 2009 Jeg er med på lørdag jeg hvertfall. Da kan jeg. Kan du??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 10, 2009 jeg også, sett ett klokkeslett du pk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 23, 2009 Dette ble vel ikke noe av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 23, 2009 jeg tenkte ihvertfall å prøve å få til noe etter treffet på valdres til neste år. noe i område rundt der. ettersom dette er rimelig midt i landet. så kanskje det er mulig å få med så mange som mulig. treffet på valdres er jo 1 mai og da er sikkert de fleste ferdig med bilene sine også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 24, 2010 Tar opp igjen denne tråden. ble det noe photoshoot i høst eller skal det bli til våren igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 24, 2010 nei, det ble ikke noe av i høst. men, vi har vel snakket litt på å ta det i samsvar med et av treffene denne sessongen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 25, 2010 Det hadde vært artig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 3, 2010 Ser nå at det stadig kommer til flere pene passater her i klubben, så vi bør vel klare og få til noe denne sommeren vel? noen som har forslag og hvor og når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 3, 2010 jeg stiller nok med 3cen jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 3, 2010 jaja, kunne jo laget en med alle passater fom. 3b til 3c.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 3, 2010 Er det lov med en Passat CC da? hoho:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 4, 2010 jeg fåreslår at vi kan ta det etter hovedtreffet på søndag på våler. da regner jeg med at vi har rimelig mange der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 4, 2010 godt forslag Arve:) det er vel det treffet hvor de fleste bør komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 4, 2010 Skulel gjerne vært med på shoot, men etter Våler blir nok desverre litt sent for min del. Skal jo helt hjem til Stavanger på søndagen. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...