lagring/skru-lokale i tr.heim?

Anbefalte innlegg

Hei folkens!!

 

på flytte fot til tr.heim om et par dager.

 

lurte på om noen vet om en plass der det går ann å ha lagret en bil, og gjerne skru litt?? Er ikke fan av "skru på parkeringsplass" i all slags vær. Søker "husly" en plass som ikke koster skjorta, rævva og det som verre er:confused:

 

Har bosatt meg med fru og barn på byåsen, men ingen problem å cruise et lite stykke for å ha en plass å skru.

 

sku ivertfall hatt en plass å lagra prosjekt bilen, og fått skrudd litt på bruksbilen min når det trengs...og bilen til fruen, noe som trengs titt og stadig: dum :

 

er ellers en ganske ryddig person, og liker å hjelpe andre (stille til dugnad: vinke : ) Har hørt at bil-miljøet er ganske bra i tr.heim + omegn.

 

visst noen vet om noe, så gjerne si ifra :) kan nåes på tlf: 93038959, på forumet her og pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da setter jeg snuten mot tr.heim:) håper på å få sett mye fint av VAG der oppe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kommer på noen lokallagsmøter fremmover, så får du hilse på en del forumfolk:) Ikke tatt meg tid til å komme selv enda, men det kommer nok i fremtiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kommer på noen lokallagsmøter fremmover, så får du hilse på en del forumfolk:) Ikke tatt meg tid til å komme selv enda, men det kommer nok i fremtiden..

 

ja, jeg får prøve å holde et øye oppe, følge med å se når nærmeste er...så kanskje jeg får hilse på folket:) Ang. bil så har jeg ikke mye pent å stille opp med, men "funskjon før form": klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lett og finne plass i Trondheim uten og betale veldig mye for det. Har forsøkt litt selv. :o

Tror nesten enkleste måten er og evnt legge ut anonse på finn.no eller henge opp litt lapper på butikker i området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lett og finne plass i Trondheim uten og betale veldig mye for det. Har forsøkt litt selv. :o

Tror nesten enkleste måten er og evnt legge ut anonse på finn.no eller henge opp litt lapper på butikker i området.

 

behøver ikke å være i selve tr.heim da...kan gjerne cruise litt utafor byen, ingen problem det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass :) Det var jo bra.

 

 

jepp..så da får jeg ordne meg noe prosjekt denne vinteren også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.