#1 Skrevet September 7, 2009 Hei folkens!! på flytte fot til tr.heim om et par dager. lurte på om noen vet om en plass der det går ann å ha lagret en bil, og gjerne skru litt?? Er ikke fan av "skru på parkeringsplass" i all slags vær. Søker "husly" en plass som ikke koster skjorta, rævva og det som verre er:confused: Har bosatt meg med fru og barn på byåsen, men ingen problem å cruise et lite stykke for å ha en plass å skru. sku ivertfall hatt en plass å lagra prosjekt bilen, og fått skrudd litt på bruksbilen min når det trengs...og bilen til fruen, noe som trengs titt og stadig: dum : er ellers en ganske ryddig person, og liker å hjelpe andre (stille til dugnad: vinke : ) Har hørt at bil-miljøet er ganske bra i tr.heim + omegn. visst noen vet om noe, så gjerne si ifra kan nåes på tlf: 93038959, på forumet her og pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2009 Da setter jeg snuten mot tr.heim:) håper på å få sett mye fint av VAG der oppe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2009 Du får kommer på noen lokallagsmøter fremmover, så får du hilse på en del forumfolk:) Ikke tatt meg tid til å komme selv enda, men det kommer nok i fremtiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2009 Du får kommer på noen lokallagsmøter fremmover, så får du hilse på en del forumfolk:) Ikke tatt meg tid til å komme selv enda, men det kommer nok i fremtiden.. ja, jeg får prøve å holde et øye oppe, følge med å se når nærmeste er...så kanskje jeg får hilse på folket:) Ang. bil så har jeg ikke mye pent å stille opp med, men "funskjon før form": klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2009 ingen som vet om en plass?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2009 Er ikke lett og finne plass i Trondheim uten og betale veldig mye for det. Har forsøkt litt selv. Tror nesten enkleste måten er og evnt legge ut anonse på finn.no eller henge opp litt lapper på butikker i området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2009 Er ikke lett og finne plass i Trondheim uten og betale veldig mye for det. Har forsøkt litt selv. Tror nesten enkleste måten er og evnt legge ut anonse på finn.no eller henge opp litt lapper på butikker i området. behøver ikke å være i selve tr.heim da...kan gjerne cruise litt utafor byen, ingen problem det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2009 da var d i boks:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2009 Såpass Det var jo bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2009 Såpass Det var jo bra. jepp..så da får jeg ordne meg noe prosjekt denne vinteren også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...