Montere Xenon på passat 3bg

Anbefalte innlegg

Hei, skal ettermontere Xenon på min 3bg i nærmeste framtid,

men når je tok ut en pære så var det en spesiell "vrisokkel" som holder pæra,

hvordan skal je da få festet xenon pærene? er H7 dette dreier seg om, på en passat 3bg som ikke har Xenon orginalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, du må bruke slik holder ja:) takk får tips

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 3BGn som broder hadde bare moddet jeg de som satt der :) funket smertefritt det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sier du det ja? kanskje jeg skal se på det i morgen da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte xenon til fjærn og nær 6000k, jeg ringte og bestilte på telefon. Da nevnte han om disse festene og jeg skulle få di med på kjøpet. Du finner dem på nettsiden deres også http://www.dybvik-trading.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: ligger i stua mi enda siden di kom idag. Men festene fulgte med som lovet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk får tips:) da har je sendt mail til han:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: han sendte dette veldi fort faktisk når jeg tok det med oppkrav, så han somler ikke mye. Ga meg råd om montering på telefon også, viste akkurat hvor skruene satt til alt hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Montering på din bil er et kapittel for seg..

Demontering av hele fronten trengs:o( Drit jobb, men går greit fort hvis man ikke er helt klønete.

Ligger egen "How To" på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treng kun å nappe av frontfangeren og ta ut lampene da:) det er jo gjort på noen minutt, går fint å montere det uten å ta ut lamper også, men velger nok å ta ut lampene får å komme til bedre,

største problemet her er å få festet pærene siden det er slike rare holdere orginalt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er no problem, gjort på 10-15min.

På min 3bg brukte jeg bare opp igjen org.holderne, tok de av stikket og flyttet de over på xenon pæra og bøyde dem litt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du gjorde det ja:) da burde det vel gå å mikse noe her også.se om je titter litt på det ikveld:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen gikk dette? jeg gjorde som det ble nevnt tidligere, klippet et hakk i dem, og tredde de over ledningene, men nå føler jeg at de lyser rett til himmels!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen gikk dette? jeg gjorde som det ble nevnt tidligere, klippet et hakk i dem, og tredde de over ledningene, men nå føler jeg at de lyser rett til himmels!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.