#1 Skrevet September 7, 2009 (endret) Skjærings på strammehjul og reimhjulet på dynamon på firma caddy'n(05) i dag. Stygg uling og spruta spon, men kom meg til Gromstad(arendal). Kom dit halv 4, fikk lånt meg en mekanikker som var på vei hjem. Han så litt på det ene og det andre og dømte bilen til sykehusbesøk. Deler ble nød-bestilt og skal være på plass tomorrow, fikk også "time"(tar den innimellom) i morgen. Og toppen av kransekaka, de fant en T5 jeg kunne leie! Kjempe service! Koster jo skjorta, men må gjøres og det litt fort så det var eneste løsning. Og er ikke mange som klarer å ordne alt detta etter halv 4! Er det noen andre som har hatt problemer med dynamo/strammehjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2009 ja alt for kunden vettu! Hva var det som var feil? Frihjul på dynamo? Har du fått ny radio i touranen da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2009 frihjul og strammehjul. kanskje dynamo'n. Men bremsene ble bra! Daniel ordner det meste, skulle prøve å få tatt det i morra. Nei, ikke fått radio til touranen, lang leveringstid på den. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...