#1 Skrevet September 7, 2009 hei lurer på om noen vet hva fargen på bilen min heter,, nr som står er LC9Z er en passat 3b som er "svart"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2009 Black Magic eller Diamant sort er det vel... Heter vel diamant sort her i Europa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2009 er det flere svart nyanser på 3b?? kan d være den heter Black magic pearl?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2009 Black magic pearl er riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2009 takk rune.du kan dettan=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2009 Nåååå.... Har ikke sjangs å huske alle kodene og navnene på farger, men denne er grei da jeg har samme farge på begge mine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2009 Nåååå....Har ikke sjangs å huske alle kodene og navnene på farger, men denne er grei da jeg har samme farge på begge mine biler oki:) ja da er jo greit, men takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2009 Var visst omvendt ja! Men mener bestemt at både Diamond black og Black Magic Pearl er den samme koden... Har lest det flere steder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...