Interesse for SW-tuning i Trondheim / Midt-Norge

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å begynne med (SW) tuning / "chip'ing" av nyere biler i Trondheim-regionen.

 

Dette er basert på et godt utprøvd og kjent merke fra en seriøs leverandør.

 

Ønsker med dette å sjekke interessen for folk som kan tenke seg å få et godt oppstarts-tilbud på tuning av bilen sin til en bra pris.

Send en PM ved interesse, så får vi se hvor dette går ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert alltids interesse for dette.

Men er en fare for att den har dalt litt siste månedene pga alt oppstyret med SVV osv. Pluss att du får jo grei konkuranse i byen da fra andre aktører som driver med dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok klar over at det er endel konkurranse på dette området i byen av andre aktører, ja.

Og SVV har nok også satt sin demper på dette + at jeg har ikke hatt tid til å gjøre noe mye mer aktivt med dette opplegget, så foreløpig er det nok lagt på is.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chip Tuning Ålesund begynte vel slik...og har hatt en grei vekst.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikse du chip tuning t 94 audi 100 c4 2,8 V6 da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikse du chip tuning t 94 audi 100 c4 2,8 V6 da??

 

Det blir nok ikke innenfor de årsmodellene som evt. kommer til å bli dekket.

Det jeg eventuelt kommer til å satse på blir fra 2000 ->

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord, skal du kun drive med software opplastning, og står alldeles hjelpesløs om noe går galt og du må lodde.

 

Tror jeg ville undersøkt litt mere om hva dette gamet handler om før du satser så hardt på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke jeg kommenterer dette noe mer, men henviser til overskriften på tråden, og at dette er bare en tråd for å sjekke interessen.

Og konstaterer mye av det jeg har lest i andre tråder som omhandler forkjellige leverandører og aktører innen SW-tuning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.