#1 Skrevet September 7, 2009 Har noen powerflex foringer som fulgte med bilen. Men får ikke helt til å stemme med nummere og hvor dem skal plasseres. PFF3-107 - Rear diff mount PFF3-104 - Front anti roll bar upper mount PFF3-105 - Front anti roll bar lower mount Har funnet ut at det kanskje kan stamme fra: Audi - Coupe Quattro (1985 - 1996) Quattro Sport (1980 - 1991) 80 - 90 Avant Quattro (1983 - 1996) Noen som kan bekrefte det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2009 Disse passer ikke RS2 etter hva jeg kan se. Det diffopphenget er det B3 og Coupe Quattro som har bak. RS2 har også grovere stab stag foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2009 Disse passer ikke RS2 etter hva jeg kan se. Det diffopphenget er det B3 og Coupe Quattro som har bak. RS2 har også grovere stab stag foran. Ok, da får jeg legge disse ut for salg og heller kjøpe komplett sett som passer min så jeg har litt vinterjobb også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...