#1 Skrevet September 7, 2009 Et kjapt spørsmål... hvordan ta ut baksetet i en A6 Avant 4B ? finner ingen spak eller noe for å løsne, slik som jeg har vært vandt til med andre biler... skal trekke en kabel fra bagarsjerommet, og frem til dashbordet... hvilken vei blir lettest ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2009 Tror jeg ville trekt den langs innstegslistene på siden av bilen bortover. Skal du ha ut kun sittepute? eller ryggen`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2009 sittepute tenkte jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2009 Hvis du ikke ser noen stjerne skruer i framkant av sitteputa, mener jeg å huske at du må ta tak i framkant av putta, og manne deg opp for så å dra ganske hardt.. så skal den løsne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2009 okey, men da får vi forsøke det imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2009 Hvis du ikke ser noen stjerne skruer i framkant av sitteputa, mener jeg å huske at du må ta tak i framkant av putta, og manne deg opp for så å dra ganske hardt.. så skal den løsne. Stemmer sitter på låsetapper i framkant:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...