#1 Skrevet September 8, 2009 Reimen som drar dieselpumpen har røket. Jeg har lett i hele kveld, men finner ingen merker for å stille inn etter når jeg skal montere ny reim. Noen som har noen lure tips her? Det er snakk om en transporter 99 modell 2,5 TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2009 Skal komme med tips om du forbedrer overskrivten din, feks til "innstilling av dieselpumpe 2,5 tdi transporter" Merkene på pumpa er lik som på 100/A6. Forskjellen er at pumpeslaget skal være 0,55mm ved ØD og ikke 0,25 som på 100/A6. Du trenger måleur til jobben, ellers blir det ikke bra. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=119565 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2009 Ok uansett overskrift. reima har røket og jeg sliter med å finne merker for å sette den nye på plass igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2009 Fant du ikke både god forklaring og gode bilder i tråden?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2009 Jo takk for detaljert forklaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...