#1 Skrevet September 8, 2009 går det å bytte ene flensen på bakdiffen til en fra 80 quattro type 89 slik at jeg kan bruke drivaksling fra 80'n, men diff fra s2?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2009 Ja, er bare "tallerken" som er forskjellig dim på. Splines er lik dim. Bare og nappe ut og sette inn den du skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2009 Er ikke helt like de nei, Kraftigere diff på S2 Hvertfall flensene Men 20v og S2 er likt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2009 Er ikke helt like de nei, Kraftigere diff på S2 Hvertfall flensene Men 20v og S2 er likt da ok. så jeg kan ikke sette på 80 flensen på s2 diffen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2009 Gikk ikke på den diffen jeg prøvde på hvertfall var coupe 10v og S2 coupe diff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2009 Aha, det kan stemme det. Jeg byttet imellom en 20v og S2. Trodde det var likt på 10 og 20v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2009 (endret) kan bekrefte at flens fra 80 quattro 4 sylinder passer på s2 diff og bilen har oppstart i morgen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...