Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt problemer med min bil over en tid på 4 mndr nå.

Har endelig fått start på den. Men har ett problem.

Bilen holder litt igjen og lader ikke mere en 0,7-0,9 bar. Bilen er chippet hos Norsk Bildelesenter.

Før lada bilen 1.2 bar og peek på 1.3 ca.

Trodde først det var LMM som var prob så jeg kjøpte ny. Den gammle har jeg så klart rota bort. evnt kjerringa kasta siden vi har hatt litt ryddings i gården...(ja jeg vet!)

Jeg bruker nå LMM fra norsk bildelesenter. (uorginal) kan denne gjøre at bilen ikke lader riktig og går litt urent? Kjenner bilen vil men han får det ikke til liksom.

Håper på ett godt svar eller 2;)

Ellers har jeg bytta coiler plugger, bensinpumpe, bensinfilter, og div feilsøk på n75 tenning osv osv.

Mvh Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men har du sjekka for lekkasje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har sett etter lekk i alle bauer og kanter.

Holder en knapp på att min lmm ikke måler riktig men er veldig usikker. Prøver og få tak i en som kan prøves men kjenner ikke så mange som har samme motor.

Kan jo legge til att bilen blir enda litt mere rar når jeg slenger på varme i bilen. går tungt ¨på en måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du for lavt trykk tyder det på mulig lekkasje. Du burde fått lest av feilkoder, tipper det er trykkfall mellom turbo og innsug. Er vanskelig å finne kilden til mlekkasjen bare ved å undersøke visuelt. Du burde kjørt lekkasjetest for å være på den sikre siden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt info om lekktest? dette noe folk gjør på verksted el? Driver og flytter så har ikke garasje atm.. er temmlig lei av og skru i regn hele sommern :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var den feilen løst.. Uorginal LMM fra Norsk bil delesenter var mindre lurt.. Falske verdier og lukta brent elektronikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.