#1 Skrevet September 9, 2009 (endret) Hvorfor? hvordan fjerne? kommer dette av tett drenering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2009 Jeg fikk vann i dørken engang, da vår døra noe ujustert og vann kom opp mellom dør og pakning nede ved terskellisten. Prøv å sitte i bilen mens noen dusjer bilen med en hageslange, kanskje ser du hvor vannet kommer inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2009 men jeg mener flyter med vann liksom.. når det regner kraftig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2009 Jeg vet, hadde sikkert 5 liter vann selv, om ikke mere. I oppoverbakker samlet det seg mengder i fotbrønnen i baksetet. Jeg tørket opp overflødig vann, deretter tok jeg ut seter og løsnet dørken. Jeg fjernet isolasjonen og tørket denne i ett tørkeskap. Dørk-kledningen tok jeg ikke ut, men jeg løftet den opp i fra dørken og lot den lufttørke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...