Anbefalte innlegg

trenger noen tips, fordi jeg holder på å bytte hjullager og da må jeg ut med fjærbeinet.. men jeg finner ingen kontakt for å løsne abs sensoren, noen som vet hvordan jeg skal gjøre det??:confused:

mvh Vegard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på med det samme på en A4 B5:) har fått av hjulspindel, men sensoren sitter..

Den er bare å slå forsiktig ut, sitter montert i en "blikkforing". Har sprayet med WD40, lar det stå over natta, så håper jeg at det skal gå uten at den ryker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet ABS sensor på A8'n min for et par år siden og kontakten sitter like bak innerskjermen der ledingen forsvinner. Tipper at det er en mulighet for at det kan være noe lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet ABS sensor på A8'n min for et par år siden og kontakten sitter like bak innerskjermen der ledingen forsvinner. Tipper at det er en mulighet for at det kan være noe lignende?

stemmer ganske bra det:) fant 2 kontakter bak gummipluggen der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe likt som på C4, må nok sensoren også løsnens for å få ut lageret, men mulig de har gjort dette smartere på 4b!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe likt som på C4, må nok sensoren også løsnens for å få ut lageret, men mulig de har gjort dette smartere på 4b!

må heldigvis ikke ut med sensor på 4B, man følger bare ledningen til innerskjermen og så drar man bare ut gummi pluggen der, bak der er det 2 kontakter:) ble ganske lykkelig når jeg fant dem:P trodde jeg måtte banke ut sensor for å få med meg lagret til en presse:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.