#26 Skrevet Januar 17, 2005 Roar:Jeg brukte de gamle husa og motorene til høydejusteringa jeg, passa bra og funka de. Så man trenger ikke bytte noe der. Eg hadde ORGINALE XENON lykter fra ein 2002 modell, og der er det litt annleis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 17, 2005 Eg hadde ORGINALE XENON lykter fra ein 2002 modell,og der er det litt annleis.. hehe.. Var litt kjapp der, siden jeg kom til å tenke på det at det funka uten noen andre, men da er det snakk om andre boller ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 17, 2005 er det 2 lyktehus? hvor mange ledninger? delenummer på ledningene og sånt? Sjekk guiden til Roar på hovedsiden, der ser du hva du trenger av deler som han har skrevet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 17, 2005 Finally: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...