Anbefalte innlegg

Det lukter sure sokke av klima anlegget i a4'n min (B6):S

Lukter kun når den står i ECO og ikke når jeg har AC på....

Noen som vet hvorfor?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lukter sure sokke av klima anlegget i a4'n min (B6):S

Lukter kun når den står i ECO og ikke når jeg har AC på....

Noen som vet hvorfor?:)

kupefilter eller ta en klimarens kanskje:) pleier hjelpe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kupefilter eller ta en klimarens kanskje:) pleier hjelpe :)

Hvordan tar man en klimarens da?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kan kjøpe en slik klimarens spray på forskjellige bilrekvisittaer, får med en 50cm lang slange som dy sprayer rundt om inni dysene, ellers kan du bestille deg en time på ett verksted, de fleste pleier og ha ett slikt renseanlegg, og pleier ikke ta mer enn en time, på det vi hadde på jobben tok det 25 minutt, så var lukta vekke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Møller sa de at det er helt normalt at det lukter slik når ikke ac står på eller når du slår av ac etter lengre drift. Grunnen til at det lukter sure sokker er at de bakteriene som samles opp pga kondens, er de samme bakteriene man har på føttene.

Skjer ofte med meg i caddyen, men jeg bare kjører på med varmluft så forsvinner lukta etter noen få minutter. Bare å holde ut! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber på møller å anbefaler deg å ta en klimarens med bytte av kupefilter, å ta rensen med motor og ventilasjons vifte igang, sette den på resurkulering, la motoren stå i ca 30 min på tongang, da med vinduene lokt selvfølgelig, stopp bilen å lok døra kjapt, å la bilen stå til dagen over, dette pleier å ta knekken på lukta :)

Lykke til: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber på møller å anbefaler deg å ta en klimarens med bytte av kupefilter, å ta rensen med motor og ventilasjons vifte igang, sette den på resurkulering, la motoren stå i ca 30 min på tongang, da med vinduene lokt selvfølgelig, stopp bilen å lok døra kjapt, å la bilen stå til dagen over, dette pleier å ta knekken på lukta :)

Lykke til: smil :

Koster mye dette da?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.