Vannlekkasje Audi A4 04 modell.

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har en Audi A4 04 modell som eg har oppdaga litt vatten i gulvet på, det er kun på sjåførsiden det er litt vått, i fra fotkviler og inn mot midten.

Nåken som har vert ute for dette? nåken som kan fortelle meg kor dreneringshulla er????

Nåke anne er det at det fan meg har regna nåke inn i svarte i det siste....

Mvh

Roger Indrebø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjekk dreneringa under batteriet i vannkassa, noen ganger disse tetter seg.

Er en gummipropp der, den er unødig bare å ta den bort, denne kommer du til ved å stikke handa inn ved tannstanga å nappe den ut, er trangt men går.

Ellers så kan du ta ut batteriet men da lagres det feil i feilageret :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min bil, en A6, er det to dreneringshull. Et som du ser i vannkassen/batterikassen, og et som ligger under batteriet. Mine var blitt tette av granbar osv. Det ble da liggende masse vann i batterikassen. Hvis det gjør det til deg også så kan det være synderen. Et annet tips er vel at det kan være dårlige pakninger ved pollenfilteret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det propper over begge desse dreneringshulla.....?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det propper over begge desse dreneringshulla.....?????

Ikke propper, men noen sånne gummi-kon-trakt greier som er akkurat for trange til at dritten renner gjennom.

Som sagt over her, bare å dra de ut fra undersiden og kast de i bosset:)

Ville også åpna boksen til hjerna som sitter på førersida og sett etter vann der, evt tørka det opp så du ikke får Irr problem på stikkerene på hjernen osv.

Vannet kan ha kommet inn den veien om vannkassa har fyllt seg opp med vann;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har no funnet ut at vatnet renner ned der hvor en åpner panseret....... ene proppen sitter etter det eg har forstått under batteriet..... den siste, sitter den under boksen hvor hjernen sitter?????

Tor: Hva mener du med å dra dei ut fra "Undersida"????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har no funnet ut at vatnet renner ned der hvor en åpner panseret....... ene proppen sitter etter det eg har forstått under batteriet..... den siste, sitter den under boksen hvor hjernen sitter?????

Tor: Hva mener du med å dra dei ut fra "Undersida"????

undersida av vannkassa kan du si. om du ser etter så skjønne du hva jeg mener.

Ene er under batteriet og den andre er under br.kraft forsterkeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.