Åpen dag ES tuning Søndag 27.september kl 12.00

Anbefalte innlegg

heisann =)

kommer en tur æ å=) har ikke nå mye tuna bil men artig å sje på aille de andre=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen skal nedover fra/forbi Stjørdal, oppover igjen samme vei, hadde det da vært mulig å sitte på ned og opp? Er bil-løs akkurat om dagen (nei, ikke solgt, men ikke fungerende for øyeblikket pga. skifte av noen foringer), men hadde vært moro å tatt turen innom.. :) I så fall, send SMS eller ring på 90638719.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo høre med Simon da Eyvind? Jeg er dessverre allerede i Trondheim på jobb, så blir verre og sitte på med meg :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uheldig med været da, men er det høst så er det høst...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble bra tilslutt:)

 

var et fint arr. det der. reiste hjem litt tidli da...menmen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen bilder å slenge ut da?

Så mange med kamera der i dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til de som tok turen innom idag. Ble da bra oppmøte selv om været var litt frem og tilbake.

Vi som dro sist var vel der til litt over klokka 19. Skal få slengt ut noen bilder i morgen regner jeg med. Skal opp tidlig på jobb, så orker ikke og sette meg og sladde bilskilt nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei lys laus jeg :( xenon kan være en plage, håpet på at delene skulle komme lørdag som avtalt men de lot vente på seg gitt..

 

Hvordan ser det framover med tanke på slike treff igjen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei lys laus jeg :( xenon kan være en plage, håpet på at delene skulle komme lørdag som avtalt men de lot vente på seg gitt..

 

Hvordan ser det framover med tanke på slike treff igjen??

 

sånt som skjer det :(

Skal nok klare og få med ES på flere slike treff, men blir nok ikke noe før til neste sommer i allefall :)

Kan ikke slite ut gjengen hver helg eller...hehe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører rykter om noen gode tall?

 

Ble da noen som fikk fine tall ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten noen som har info om den Audi V8'n med turboer som var innom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en kongedag :D

 

Mange fine tall og veldig godt oppmøte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var en fin dag, måtte desverre dra hjem tilig siden jeg hadde noen mil å kjøre.

hvilke andre biler ble bremset etter vegard å min?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må Takke for godt oppmøte , selv om været ikke var helt på vår side hele tiden.

Ble mange fine tall , masse hyggelige folk med godt humør, gode vaffler og kaffe.

Stor takk til ES tuning for å arrangere en slik dag.

Jeg hadde en topp dag hvertfall : rock :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det her va en innholdsrik dag: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var en fin dag, måtte desverre dra hjem tilig siden jeg hadde noen mil å kjøre.

hvilke andre biler ble bremset etter vegard å min?

 

Det var godt med biler som tok turen opp på rullene, men kanskje ikke diskutere det så hardt her på forumet. Tar det blant burgerane på et lokallagsmøte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne du tenker på ?

 

IMG_3253.jpg

 

Hehe, hva var det han sa, måtte ha litt puff i bruksbilen når han skulle ta imprezaen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hva var det han sa, måtte ha litt puff i bruksbilen når han skulle ta imprezaen :)

 

Var denne på rullene? (Kom seint så fikk ikke med meg hvem som hadde bremset før meg.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var denne på rullene? (Kom seint så fikk ikke med meg hvem som hadde bremset før meg.)

 

Nei, bilen var vel ikke helt ferdig justert enda. Og så var vel eier litt redd for automatkassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, bilen var vel ikke helt ferdig justert enda. Og så var vel eier litt redd for automatkassen.

 

Med tanke på automatproblemene Audi har hatt så er vel ombygging til 6-trinns å foretrekke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene da Marius?:) Ble en bra dag syns jeg, syns Vegard måtte hjem så tidlig, hvis ikke hadde vi nok vært der en stund til. Bare å glede seg til neste treff nå da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene da Marius?:) Ble en bra dag syns jeg, syns Vegard måtte hjem så tidlig, hvis ikke hadde vi nok vært der en stund til. Bare å glede seg til neste treff nå da:)

 

Skal få lagt ut litt bilder ikveld. Ble ikke tatt så alt for mange. Men regner med det var noen andre som tok bilder også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.