Anbefalte innlegg

Skal ha meg nye felger til min A4 B7.

Har egentlig bestemt meg for at jeg skal ha Vertini Hennessey 19", tror jeg : rolleyes

Det jeg derimot er litt usikker på er hvordan bredde jeg skal gå for.

Er det noen som har noen formening om hvordan bredde jeg skal gå for eller? : klø :

Er ikke min sterkeste side, så alt av innspill tas imot med stor takk :o

Har iløpet av vinteren tenkt å montere senkeskåler foran, hvis det er av betydning :P

Legger ved et bilde av bilen.

a4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe formening om jeg skal gå for 9 x 19" eller 9,5 x 19" ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe formening om jeg skal gå for 9 x 19" eller 9,5 x 19" ?

Hvilken ET er det på felgene og hvor mye skal du senke? 9,5 tom rund baut er ikke bolt on, så jeg ville valgt 9 tom. Selv det kan subbe godt foran med lavt offset, brede dekk og lav bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5x19" i ET35 er en grei løsning på disse bilene egentlig :) Hvis du ikke skal gå for det helt ekstreme da . Du kan senke en del , å fortsatt ha muligheten til å ha folk i baksetet uten at det subber :) Ikke så ofte jeg fyller opp med folk i baksetet , men under ferien hadde jeg en person der + fullt bagasjerom ! Da opplevde jeg subbing et par ganger i noen harde dumper !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken ET er det på felgene og hvor mye skal du senke? 9,5 tom rund baut er ikke bolt on, så jeg ville valgt 9 tom. Selv det kan subbe godt foran med lavt offset, brede dekk og lav bil.

Jeg vet ikke hvor jeg finner ET? sto ikke på denne siden i hvert fall..

Angående senk, så skal jeg bare montere senkeskåler fremme, som senker med 10mm.

Bak skal jeg ikke gjøre noe mer..

8,5x19" i ET35 er en grei løsning på disse bilene egentlig :) Hvis du ikke skal gå for det helt ekstreme da . Du kan senke en del , å fortsatt ha muligheten til å ha folk i baksetet uten at det subber :) Ikke så ofte jeg fyller opp med folk i baksetet , men under ferien hadde jeg en person der + fullt bagasjerom ! Da opplevde jeg subbing et par ganger i noen harde dumper !

Det hørtes jo kanskje ikke så dumt ut. Ser at jeg skrev feil tidligere, valget står mellom 8,5x19" og 9,5x19"

Så går kanskje for 8,5x19" da : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor jeg finner ET? sto ikke på denne siden i hvert fall..

Angående senk, så skal jeg bare montere senkeskåler fremme, som senker med 10mm.

Bak skal jeg ikke gjøre noe mer.. Det hørtes jo kanskje ikke så dumt ut. Ser at jeg skrev feil tidligere, valget står mellom 8,5x19" og 9,5x19"

Så går kanskje for 8,5x19" da : rolleyes

Jepp velg 8,5x19 med ET 35-40 med 235/35 19. 9,5x19 med 10mm senk ser rart ut fordi hjulet stikker for langt ut og blottlegger glippa i skjermen veldig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp velg 8,5x19 med ET 35-40 med 235/35 19. 9,5x19 med 10mm senk ser rart ut fordi hjulet stikker for langt ut og blottlegger glippa i skjermen veldig.

Den er god, da er det bare å begynne å sjekke priser : smil :

Noen som kanskje vet hvor man får greie priser, evt. VACN rabatt? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god, da er det bare å begynne å sjekke priser : smil :

Noen som kanskje vet hvor man får greie priser, evt. VACN rabatt? : rolleyes

Har jo både Tevo,dekkspectrum og dekklageret i nærheten da :) Mulig og få gode priser der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo både Tevo,dekkspectrum og dekklageret i nærheten da :) Mulig og få gode priser der :)

Aha.. takk for tipset.

Fant ikke Vertini hennessy hos Tevo og dekkspectrum, og fikk ikke svar ifra dekklageret sist jeg sendte de en mail. Men kan jo prøve på nytt :)

Har lagt det litt på is for øyeblikket, siden det ikke kommer til å bli noe kjøp før sen vinters eller til våren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekklageret har i allefall Vertini felger.

Dekkspectrum vet jeg også skaffer disse:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg så at dekklageret hadde de jeg er på jakt etter. Men fikk aldri noe svar.. Får vel sende de en ny mail.

Vet du om vi får rabatt hos noen av de du nevnte? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg så at dekklageret hadde de jeg er på jakt etter. Men fikk aldri noe svar.. Får vel sende de en ny mail.

Vet du om vi får rabatt hos noen av de du nevnte? :)

Snakk med en som heter Andreas der. Hils fra meg og si du skal ha en fin pris ;)

tror ikke klubben har noe særlig med avtale der, men kunne sikkert hørt om det er mulig og skaffe det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med en som heter Andreas der. Hils fra meg og si du skal ha en fin pris ;)

tror ikke klubben har noe særlig med avtale der, men kunne sikkert hørt om det er mulig og skaffe det:)

Aha.. I will ;)

Han jobber på Dekklageret regner jeg med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.