#1 Skrevet September 9, 2009 skal kanskje kjøe meg nytt clutch, og lurer på hvor jeg kan kjøpe forsterka en? skal eventuelt sette på større turbo etterhvert osv. så da vil jeg ha en forsterka en når jeg først skal ha opp girkassa ; p hehe. så hvor får jeg kjøpt dette i norge? eller noen som vil hjelpe meg med og bestille osv? : ) tusen takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2009 ingen som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2009 ebay og 034motorsport er jo en start:) dette er jo ikke akuratt noe som ikke er tatt opp før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2009 Ellers så er det jo "de vanlige" i Norge - Jonus, KRB, TS, ES osv... Eller du kan kjøpe direkte fra Sachs... Hellanor og Meca forhandler også Sachs. Vet ikke hvordan det er med andre merker, men hva skal man vel med det uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2009 http://www.veloxmotor.com har også clutcher. Ta kontakt med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2009 Har ikke hørt annet enn godord om Clutch og Brems i oslo heller, samt at de har mye på lager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2009 okei. da får jeg nok høre litt rundt når tia kommer for og handle den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2009 turbofun.no har Spec-clutcher, med litt trim så setter du på stage 2 eller 2+. Trimmet passelaten og satte på 2+, funker som bare det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...