Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har noen CR 7 felger som dere skal selge? eller får tak i noen billig.

Cr74711.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke akkurat mange sett med CR7 i Norge og enda færre i krom... men lykke til med jakten, tror du trenger det for å finne noen brukte slike i Norge :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett :) . 2stk 8,5x17 og 2stk 9,5x17 : smil : ikke i chrom og samtlige kantkjørte av tidligere eier : mad : En også med bulk : bh :: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett :) . 2stk 8,5x17 og 2stk 9,5x17 : smil : ikke i chrom og samtlige kantkjørte av tidligere eier : mad : En også med bulk : bh :: bråk :

får du ikke rettet de opp? ikke akkurat de billigste heller.

felgene er råe men de er litt dyre åsså, rart det ikke er flere i norge som har slike. det er ikkje mange butikker som selger slike heller. jeg har snakket med de som laget felgene og fikk et et veldig godt tilbud, men jeg har ikke så mye penger for tiden, hadde vært kjekt å kjøpt noen fint brukte til en billig penge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får du ikke rettet de opp? ikke akkurat de billigste heller.

felgene er råe men de er litt dyre åsså, rart det ikke er flere i norge som har slike. det er ikkje mange butikker som selger slike heller. jeg har snakket med de som laget felgene og fikk et et veldig godt tilbud, men jeg har ikke så mye penger for tiden, hadde vært kjekt å kjøpt noen fint brukte til en billig penge.

Har ikke hørt med noen om oppretting. Hvis jeg skal rette de, må jeg uansett kjøpe 2 nye 8,5x17 felger. Jeg tør nemlig ikke å kjøre med forskjellig rulleomkrets foran og bak på quattro'n lengre (har fått ulyder i drivverket som jeg innbiller meg kommer av dette). Hørte på pris på CR7 8,5x17 i chrom hos styling-tech: 4190,- : eek : Så skal jeg ha meg felger blir det tysklandstur ;) Hvor bra tilbud fikk du da og på hvilken felgdim? Hvis du vil si det da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hørt med noen om oppretting. Hvis jeg skal rette de, må jeg uansett kjøpe 2 nye 8,5x17 felger. Jeg tør nemlig ikke å kjøre med forskjellig rulleomkrets foran og bak på quattro'n lengre (har fått ulyder i drivverket som jeg innbiller meg kommer av dette). Hørte på pris på CR7 8,5x17 i chrom hos styling-tech: 4190,- : eek : Så skal jeg ha meg felger blir det tysklandstur ;) Hvor bra tilbud fikk du da og på hvilken felgdim? Hvis du vil si det da?

? ble litt forvirret jeg nå. er det forskjellig rulleomkrets på 8,5x17 og 9,5x17? :confused:

hehe... 4190,-? det var nesten det jeg måtte betale for 2stk 9,5x17 i tyskland. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

? ble litt forvirret jeg nå. er det forskjellig rulleomkrets på 8,5x17 og 9,5x17? :confused:

hehe... 4190,-? det var nesten det jeg måtte betale for 2stk 9,5x17 i tyskland. : haha :

Det er vel ikke forskjellig rulleomkrets på to 17" nei ;) Men uansett hvilken dekkdim. du velger vil du ikke få den lik på en 8,5" og 9,5" bred felg :( Såpass billig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er CR"fabrikken" du har fått tilbud av? Kunne meget godt tenkt meg et godt tilbud på et sett 8,5x17" eller 8,5x18" i shadow. Shadow ser ikke så blanke ut som chrome på bildet ihvertfall. Chrome er forresten ikke med i den nye riegerkatalogen? Utgått modell? Er det mail du har kontaktet dem på? Engelsk eller tysk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er CR"fabrikken" du har fått tilbud av? Kunne meget godt tenkt meg et godt tilbud på et sett 8,5x17" eller 8,5x18" i shadow. Shadow ser ikke så blanke ut som chrome på bildet ihvertfall. Chrome er forresten ikke med i den nye riegerkatalogen? Utgått modell? Er det mail du har kontaktet dem på? Engelsk eller tysk?

tror ikke de lager 18" CR7 felger. eneste de lager i 18"er er CR5. hadde blit fett med 18" chrome CR7. tror ikke modellen har gått ut, men det er mulig den ikke er der for den selger dårlig, tror det går mest i silver versonen. kontaktet fabrikken på engelsk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke forskjellig rulleomkrets på to 17" nei ;) Men uansett hvilken dekkdim. du velger vil du ikke få den lik på en 8,5" og 9,5" bred felg :( Såpass billig :)

Joda, 215/40 17 foran og 245/35 17 bak gir deg like store hjul foran og bak. Den teoretiske forskjellen hvis du tar fram kalkulatoren og regner på dette er uvensentlig og mindre enn f.eks forskjellen mellom for- og bakhjul pga dekkslitasje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke de lager 18" CR7 felger. eneste de lager i 18"er er CR5. hadde blit fett med 18" chrome CR7. tror ikke modellen har gått ut, men det er mulig den ikke er der for den selger dårlig, tror det går mest i silver versonen. kontaktet fabrikken på engelsk.

Jo, i den nye riegerkatalogen står det at det er en nyhet og at CR7 nå også kommer i 18" : ja : 8,5x18 kommer også i 4x108 :tilber: men går dette på : klø : ev. med 225/35-18?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, 215/40 17 foran og 245/35 17 bak gir deg like store hjul foran og bak. Den teoretiske forskjellen hvis du tar fram kalkulatoren og regner på dette er uvensentlig og mindre enn f.eks forskjellen mellom for- og bakhjul pga dekkslitasje.

Ja, vet at det ikke er så store forskjellen, men kan rullemotstanden på et bredere dekk ha noe å si? Og bilen ble ihvertfall fryktelig understyrt med bredere dekk bak en foran, så det blir nok likt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, i den nye riegerkatalogen står det at det er en nyhet og at CR7 nå også kommer i 18" : ja : 8,5x18 kommer også i 4x108 :tilber: men går dette på : klø : ev. med 225/35-18?

225/40-18 vil gi riktig rulleomkrets sammenlignet med orginalt, og er en mye mer kurant dimensjon å handle dekk i. Det burde gå fint, da hjulene da blir like store omtrent som 225/45-17. Og bilen din er ikke så lav ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

225/40-18 vil gi riktig rulleomkrets sammenlignet med orginalt, og er en mye mer kurant dimensjon å handle dekk i. Det burde gå fint, da hjulene da blir like store omtrent som 225/45-17. Og bilen din er ikke så lav ;)

Nei, den er ikke så lav ;) men har noen peil på hvor mye den kan være senket? Har ikke papirer : rolleyes , men det er godkjent i vognkortet :D Forrige eier visste ikke hvor mye den var senket, men trodde det var 20, 30 mm.

Og tilbake til felger/dekk. Har regnet ut at med orginal 195/65-15 blir rulleomkrets 1935mm, og med 225/40-18 blir den 1943mm. En endring på 0,426%. Dette burde vel gå, eller blir felgen for brei? Lavere ET f.eks 30? Må bli helrått hvis det funker : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drømme-felgene til Corrado`en dette ja ;)

Synd at de er så jævlig dyre i Norge, men hva er vel ikke det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18"!!!! :tilber::tilber::tilber::tilber::tilber::tilber:

225/35-18 dekk skal gå på felgene. får 215/40-17 dekk på 9,5x17 felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt sølvlakkerte CR7 9x16 m 215/35.

Helt grei kvalitet og finish :)

2 Skrått forfra, autodb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.