#1 Skrevet September 10, 2009 (endret) Var ute å kjørte i går kveld. Dro ut fra ett kryss og i det jeg skulle gire fra 3. til 4. var ikke grispaken til å rikke! Ikke hatt noen ulyder i kassa fra før, eneste at den har vært litt tung å gire når den er kald.. Dette blir alltid bedre når den blir varm. Prøvde å dytte på velgeren direkte på kassa men den satt også godt fast. Noen som har vært borti lignende? Mistenker lite olje på kassa. Hadde på 1,6 L som spesifisert i haynes, men når jeg søker nå så skulle jeg hatt på til det renner ut av peilehullet. Har ikke rukket å sett mer på det siden det var sent i går, men noen som har noe tips før jeg går i gang i kveld? Edit: Bilen er en Golf gti 83 med 5 trinn 020... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2009 er den tung og gire da den er kald har det våre lite eller feil olje på kassa, når den først er komt til det pungtet er det berre eit tids spørsmål før den skjær seg, sjølv om ein fyller rett olje og alt så er skaden allerede skjedd, du kan prøve og plukke ned kassa, demontere og finne dei ledda som er sletne, men til golf får ein så mange kasser at det enkleste er berre og finne seg ei ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...