Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Nå har jeg endelig fått logget meg på sombruker her inne på forumet. Har et spørsmål bare. Jeg kjører en Polo 6N , med 8x14 toms hjul og KW inoxline gewinder. Problemet mitt er at det her subber. Jeg tror det er pga mitt innpress som er på 15. Hjula stikker litt på utsiden av hjulbuene. Har noen et lurt forslag til meg evt noe navn eller sted der de valser hjulbuer!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere stykker i klubben som har valse utstyr.!!

 

Hør f.eks med Jan brede Bøen.!! Du finner kontakt info i medlemslistene.!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan også høre med Runar Jensen (han som har den lilla Polo'n), han har en viss erfaring med dette. :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestillt valse sett å kan sikkert få ordnet det når jeg får det hvis du ikke har fått ordnet det alt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor i landet er det du holder til?? kanskje et lite tips å skrive på;) så vi ikke anbefaler deg en langt oppi nord(bare for å ta et eks)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også interessert i å få valset hjulbuene på Corrado'en. Er noen i Oslo/Akershus som dere vil anbefale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor på ett lite sted kalt revetal. det er mellom tønsberg og holmestrand sånn ca

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også interessert i å få valset hjulbuene på Corrado'en. Er noen i Oslo/Akershus som dere vil anbefale?

Runar Jensen har valset på min. han bor på skedsmokorset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Runar Jensen har valset på min. han bor på skedsmokorset.

 

Takker og bukker, Luis. Får høre med ham :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.