Anbefalte innlegg

Har en A6 2000 modell med RS4 motor som jeg har byttet fra automat til 5 tr man, med alle nødvendige bytter.

Men hvorfor vibrerer drivlinjen på bilen ved pådrag spesiellt på 1-2-3-4 gir

Og det høres ut som om det er spesiellt på venstre side, men lyder forplanter seg helt sykt så kan ikke ta utgangspunkt i akkurat det

Er det lager opphenget på kardanrøret?

slakke i kryss noen steder?

Driv knutene er ok - sjekket.

Eksos rør slår ikke i chassi- sjekket.

Er det noen her ute som har vært borti det samme??

pliz help

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått montert mellomakselen korrekt? Jeg tenker da på opphenget i midten.

Det er vel egentlig et spesialverktøy til det, og om ikke det havnet på helt korrekt sted, vil man få vibrasjoner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke, det er ett firma som har gjort det, et tuning firma.

men de sier det kan være lager/gummi opphenget som kan være littt slitent.. Så de skulle bestille en ny kardanrør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal henges opp og shimses opp mellomaksel på disse om den har vært av. er også egentlig slik at om mellomaksel er av fra flensen til diff og blir montert på annet sted enn de satt på flensen så skal de egentlig balanseres sammen på nytt for å finne rette balansen på disse sammen. (aldri opplevd at det merkes det sisste der selv.. men det heter seg i allefall sånn fra audi):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da antar jeg ved å bytte lager/oppheng (noe slakke og dårlig gummi), for så å balansere opp mellomaxel igjen vil elliminere den irriterende virbreringen??

Har vært ute å kremt, testet litt å det ser ut til at vibreringen avtar, eller er det bare jeg som er blitt vant medvibreringen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.