Forslag: Hva med et tour de mjøsa vintertreff?

Anbefalte innlegg

Jeg er med jeg også;) Og Losna forslaget likte jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det skal bli et treff med muligheter for kjøring på bane bør det vel planlegges litt snart? Er sikkert ikke så lett å få lånt en bane slik på sparket utpå vinteren vil jeg tro: klø : Til dere som foreslår Losna, noen som vet hvem man skal snakke med ang leie, pris osv?

Et treff vil vel være best å ha på helg(?) med tanke på at flest mulig har mulighet til å komme:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på treff i vinter jeg også.... Men om det er snakk om tur til losna osv.. Kan vi da bruke ikke-vag vinterbiler som sikkert et par av oss har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.losna-isbane.tk/

 

Litt lengre nedpå der står det hvem man kan kontakte. De har pleid å ha åpent onsdager og lørdager og da koster det 200,- for å kjøre. Så tror jeg det koster 50,- kroner for å bare være der. Det går jo ann å høre om vi for eksempel kunne leid banen på en søndag. Og da burde vel non vag vinterbiler få lov til å være med og, i og med at det er et sosialt treff? Så kan de som ikke vil kjøre stille ut bilene sine på plassen der, mens vi andre er ute og leker oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ingen plan om noe bane kjøring, men et utstillingstreff, banekjørings treff kan dere lage en egen tråd om syns je, eventuelt må det være begge deler iallefall:) er ikke alle som kun bruker bilene til banekjøring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ingen plan om noe bane kjøring, men et utstillingstreff, banekjørings treff kan dere lage en egen tråd om syns je, eventuelt må det være begge deler iallefall:) er ikke alle som kun bruker bilene til banekjøring

 

Jeg synes det hadde vært fint med en kombinasjon av begge deler :) Det her er bare forslag fra min side, og ikke meningen å ødelegge tråden din hvis du kun tenkte utstillingstreff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ingen plan om noe bane kjøring, men et utstillingstreff, banekjørings treff kan dere lage en egen tråd om syns je, eventuelt må det være begge deler iallefall:) er ikke alle som kun bruker bilene til banekjøring

 

Jeg vet du ikke hadde planer om noe banekjøringstreff Morten:) Men tenkte bare å si fra til de som evnt er gira på det at det bør planlegges litt.

 

Jeg kommer på treff uansett om det er banekjøring eller ikke:) Men det trekker kanskje mest folk hvis man kombinerer det med kjøring på bane? Men uansett, et vintertreff er et bra forslag som vi bør få til!: rock : Er sikkert fler enn oss to Morten som bruker sommerbilene på vinteren også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette gjelder bare VW?

 

VAG-produkter (VW, Porsche, Audi etc). Har vært en hovedvekt av luftkjølt VW.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok:) måtte spørre siden jeg bare så VW på de bildene jeg så på.. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et alternativ, hvis det blir en utfordring å samle troppene, er å henge seg på VW Auto Club Mjøsa sitt FunRun

 

FunRun har jeg vært med på en gang for mange år siden - og det var iallefall skikkelig moro! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med. Blir nok mest sannsynlig TQ på meg før vinteren så :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vi ikke bare ta turen til LOSNA isbane en helg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har handlett meg Quattro for vinteren og er med på Tour de Mjøsa vinter treff, trenger jo ikke nødvendigvis være bare kjøring, lek og morol, men evt møtes et sted på en kafè eller restaurant og ta en kafe/kakao og preike skit :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.