#1 Skrevet September 10, 2009 Hei Tenkte jeg skulle ta ut gulv teppe i golfen min i helgen å isolere gulvet å dører så det blir litt mere komfår i bilen. Men det jeg lurte på var Hvordan er det festet å er det en grei jobb å gjøre? regner med at det bare å skru ut stolene å begynne å løsnet på no måte? takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2009 ja det er enkelt men det sitter fast oppe ved dærsen ganske godt men ellers bra lykketil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2009 Begynn å skru, så finner du fort ut av hva som er festet hvor. Er ganske enkelt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2009 ok takk håper ikke det sjuler seg for mye overaskelser under teppet da. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2009 Easy fix;) Ta ut stoler og dørterskler, så ser du resten selv.. Sitter i noen propper i framkant der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2009 Takk for tips alle. begynner å gjøre jobben i morra så fort jeg vokner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2009 ikke noe stress, må skru av panser spaken og forsiktig med de listene med døren så de hvite festene som holder dem på plass ikke knekker , du vil skjønne når du ser de, bare bruk skrujern og trekk de listene oppver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...